Bilder från 2009 !

Nu jävlar ska det laddas upp bilder ;) !




Fick 14 st när jag fyllde år bara för att jag
alltid gick och handlade choklad , hehe
;)


Klippte lugg ..


Haha !






Haha ! Ni kan ju gissa er fram på vad jag svara ;)


En riktig pudding xD


Regina sötnos !




Mamma intar posen ;)


Alla kommer väl ihåg detta ?




Remember ?




R.I.P !<3


Spraydagen


Spraydagen


Gurkmannen :D !




Haha fyfan asså !


Bestfriends for life !


;)


Mamma intar posen .. igen
:P


Hihi sötnosar
=)




Rix fm festivalen !


Hallsberg


Lillesyrran och jag
:)


Haha gullunge


Grr ..
;)




Eken cup



Så söt så :)


Anton och min nalle är ett riktigt tjusigt par


Kryssning med Elin :D !


Snyggingen her self ;) !


Sofie tyckte om att bussen skulle komma om en kvart , haha


HAHA !


En liten cykeltur till Öran


HAHA ! Sofie trampade i nylagd asfalt xD
Frågan är : hur lyckas man !?
Och ööh jaa , världens snyggaste ansiktsuttryck ..


Fan va jag saknar det !<3


Bellas land


Flaten med Flisan


På landet med familjen


You´re my hunny !


Haha skitsöt !


Årsta


Årets bild , haha !


Gräddkrig


Visst är vi söta ?


Klippte Bellas lugg , haha xD !


Fille and me :)




NO me like (Y) ..


Patricia and moí


Haha jag och Anna


Älsklingen min rip <3


Lucia 2009


Lucia 2009


Lucia 2009




Haha xD


Ööh jaa .. xD


Skumkrig ftw !


Avslutar med en bild från julafton ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus