Rehabhelg

Hela onsdagen och torsdagen låg jag hemma i sängen och gjorde inte mycket vettigt. Alla jobbade eller var inte hemma så det var jag och tvn. Kände att det var dags att göra något med mitt liv, så på fredagen åkte jag, Jens, Dogge och Nicolina till landet. Var nog det bästa vi kunde gjort den helgen, blev lite rehab med god mat, vin, sol och bad och självklart en båttur. Det var en väldigt mysig helg faktiskt och vi planera att dra dit hela tjocka gänget lite senare i sommar.

Direkt efter landet åkte jag till Amanda för att catcha upp med en massa tjejsnack som vi inte hade haft tid att prata om. Sen fick jag helt plötsligt jättemycket att göra så på måndagen åkte jag hem och packade väskan lite fort, fixade iordning mig sen mötte jag upp Erik, Anderson och Janina för lite grill hemma hos Daniel. Vincent kom även och härjade lite grann. En flaska vin fattigare och mätt i magen åkte vi sen hem. Nu sitter jag på tåget med Vickan på väg ned till pappa.




Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus