Midsommar var bra osv

Lite jobb och sen var jag redo för midsommar! Det blev först middag hos Lisa med efterrätt och sen en femkamp som avslutning. Jag och Oscar vann, best team evaaah. Vi drog sen vidare till Linnéa för lite festligheter. Jag måste säga att det var en trevlig kväll med massa sköna människor. Bättre midsommar än förra året när jag och Elin var helt slitna, he he.
 
 
Bra skärpa, tycker jag nog allt.
 
 
Hemmagjord midsommarstång när den är som finast!
 
 
På lördagen vaknade jag upp med lite panndunk men det blev bättre efter lite pizza och cola zero i magen var jag redo för rave! På dagen var det Open Air på Långholmen som gällde, blev så jäkla taggad på Defqon när Johan körde terror på slutet. Nu är det fan i mig bara 4 dagar kvar!!! Iaf, på kvällen sen var det fortsättning på Göta Källare. Lärde känna massa nytt folk och stampade så vaden pajade. Skönt. Eller inte. Så länge den är i funktion tills på fredag så är jag nöjd ändå.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus