Har inte haft tid !

Jag har helt enkelt inte haft tid med data . Så kan det gå när inte haspen är på ;) . Haha ! Men iaf så tänkte jag ( som vanligt ) lägga in bilder istället för att skriva värsta långa texten . Låter lite bättre , right ?


Hade volleybollturnering i skolan och skrev Alex bak och sen 8E fram ;)


Ingen kommentar xD


Fick julklapp av Flisan ;)


Älskar dig även fast du kan hålla på rätt mycket , haha !





Ute på altanen , så mysigt så


Japp jag och Flisan är dumma i huvet som åker hem i shorts ..


Vi satte på oss termobraller och allt annat plus en .. sopsäck :D !


HAHA ! xD


Sexig pose !


Snyggingen her self


Boobieflash :O !


"Här sitter jag" , haha !


HAHA ! Det ser ju ut som om jag är död xD

Finns sjuuuukt mycket fler bilder men orkar inte ladda upp . Så ni får nöja er med detta ;)

Kommentarer

älskar dig med gumman. Är fullt medveten om att jag är lite jobbig ibland. Eller typ mycket.... alltid... <3 =)

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus