JAG KOM PÅ DET !

Haha japp ni läste rätt ! Alexandra den enståtliga kvinnan kom på det !!
( det där kom jag också på själv ;) , haha ! )

Men back to the thing , you know . Okej först måste jag bara skriva att jag har damp just nu (!!) . Jag sitter och garvar åt världens tråkigaste skämt i typ 780 år .. Sen leker jag största bitchen på facebook och tänker hur jag säger det i mitt huvud . Asså hur rösten låter . Öööh jaa .. precis !

Jaja whatever ! Jag har kommit på det som ska vara slutet på det här jävla skitåret och början på 2010 ! Som ska bli det bästa året ever ! Men för att det ska hända .. * dun dun dun duuuun * . Ska jag och Elin pussas på tolvslaget ( omg vilka lebbar :O !! ) och för att bevara detta minne ska vi fota hela grejen . Haha det låter som vi ska ha sex eller nått , fast det sla vi verkligen inte !! Om ni läsare är så dumma och tror det -.-' . Men iaf så det låter lite najjs , va ? Sluta det gamla och börja det nya året med sin allra käraste ;) . Haha mormorstalk me like !

Kommentarer

vadå.. skulle vi intee ha sex :O!? sadface xD

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus