Snabb uppdatering !

Jag och Elin ska snart dra hem till mig för att börja laga mat . Vi ska laga mat helt själva !? :O Hur ska detta gå ? Nej men det kommer gå bra , jag har ju faktist VG i hemkunskap :D ! Det visste ni inte va ? Men nu vet ni . Vilken tur ! Öööh ja ..

Anyway ! .. Så snackade vi lite med coolingen Stewe :O ! Och han påstår ju att jag inte kan stava för att jag råka skriva fel , fast jag rättade mig direkt efteråt . Men jaa .. Asså han är ju psykiskt störd , han skriver att jag är " toent " ( tyvärr så hade han inte kommit på än att Å Ä och Ö finns (Y) .. Lite efterbliven människa det där asså ! ) Men till saken , jag och Bella träffade ju Stewe och Danne i lördags och då sa jag direkt att jag inte ville gå med de och skulle gå bakom flera meter för att jag inte umgås med trash people ;) . Men han kunde ju inte säga tönt till mig då :O ! Utan det var han tvungen att säga idag på msn .


Alla fick i klassen av Chanel och Linnea .
Så gulligt och så står det God Jul på baksidan ;) .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus