Dags att byta

Jahapp , då ska väl laget läggas ner . Tror vi kommer spela steg 3 sen får vi ju se hur det går där . Men om vi inte går vidare kommer nog alla byta lag . Det är liksom ingen idé när ingen kommer på träningarna . Jag har verkligen försökt att komma så mycket jag kan under den här terminen men jag har varit sjuk massor . Men det beror ju också på att mina småsyskon både hemma hos mamma och pappa drar med sig olika förkylningar och allt sånt . Och inte nog med det , min låtsasmamma är dagisfröken . Så hon drar med sig massa skit också . Jag blev typ aldrig sjuk förut , men när alla mina 4 syskon och Helena började jobba och så började jag bli sjuk hela tiden .

Men nu ska jag ta en skön och varm dusch . Sen gå och lägga mig . Ska försöka läsa lite i engelska boken också . Måste läsa klart den typ nu . För snart ska jag lämna in bokrecensionen . Men imorgon iaf så blir det nog inte så mycket uppdatering , För direkt efter skolan ska jag vara med Sofie och sen kommer Elin hit och sover  här . För vi ska inte gå upp allt för sent på lördag . För moí ska shoppa :D !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus