Ego på hög nivå idag !

Nu har jag ganska bråttom . Måste hinna sminka mig och borsta tänderna innan jag ska dra ! Och jag ska typ dra .. nuuu ! Eller okej , inte riktigt så stressigt har jag . Men liksom jag och Elin ska sova hos Sofie i stan och om vi inte åker snart kommer vi inte komma fram förrän kl 22 eller nått sånt . Men men sånt man får stå ut med ibland ;) . Nu ska jag bara sminka mig lite . Men vi ska ju inte göra så värst mycket så det blir bara foundation . Och så funderar jag på att skippa platta håret . Då kommer det " fjonga " där nere men whatahell liksom ! Haha mitt egna ord som jag själv kommit på ;) ! Ointressant , jag vet ! Hehe ..

 
Ignorera mina ögonbryn , håller på att spara ut för jag ska göra om dom .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus