Fail fail FAIL !

Visst har jag uppdaterat bra idag ? ;) Kanske inte , neej ..

Så jäkla misslyckad dag ! Igår så sov jag och Elin hos Sofie för att vi skulle kolla på One Tree Hill . Och det gjorde vi , fast jag somnade som vanligt lite tidigare än Elin och Sofie . Men men jag sov typ inget iaf . Hade så jäkla ont i armen ( har det fortfarande ! ) så jag kunde inte sova nått . Det blir bara ondare och ondare .. Men skit samma , jag överlever nog ! Eller hoppas jag på ..

Men nu tillbaks till min och Sofies cphelvetesdag ! Det började med att vi gick upp vid 12 och bussen gick 13 . Så vi stressade sktmycket för att hinna med bussen . Vi hann inte ens äta frukost :O !? Men iaf så åker vi tunnelbanan och vid Slussen så tar vi bussen mot Skuru idrottsplats . Och så när vi går av där så är det värsta ödeplatsen ? Vi är liksom mitt ute i nowhere ? Och det enda som fanns där var en rutten fotbollsplan och nått ruttet hus ? Så vi ringde till Sofies pappa och han sa att vi skulle gå av vid Nacka forum som vi åkte förbi -.-' ! Men bussen gick inte förrän om 1 timme typ ? Så vi fick springa över värsta vägen och blev nästan påkörda (!!) . Men vi kom fram till en annan busshållplats och då kom den om 2 minuter , perfect timing ;) . 

Iaf så gick vi av vid Nacka forum och frågade om hallen . Men dom snackade ju typ chingchong språket ? Men vi hittade till hallen iaf ! Fast det var skitlång väg att gå . Plus att det regnade jättemycket och mina skor läcker in . Härligt ! Men till slut kom vi fram :D ! Fast när vi går in i hallen börjar precis en annan match . Det var Skuru-Alvesta Brovallen if . Så vi börjar springa runt till alla andra hallar och tänker att dom kanske är där . Men det var ju bara basket och cheerlading . Så vi smsar när dom spelar . För matcherna kan ju vara försenade , tänkte vi . Men neej där hade vi fel ! För svaret vi fick tillbaka var att dom spelade 13.10 -.-' !!! Gaaaaaah ! Vi stressade oss och allt i onödan .. Så vi träffade Sebbe J en snabbis sen drog vi hem . Fast vi ska ju se det positiva i det hela .. Vi kunde ju faktist vägen tillbaks den här gången (Y) !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus