Gick ganska bra idag

Hemma från en ganska lång och tråkig dag i skolan .. Hade musikteoriprov idag , det gick ganska bra . Mycket bättre än vad jag trodde faktist , men jag vet ett fel som jag har gjort . Tänkte lite fel .. Men shit happends ! Och så hade vi so läxförhör idag . Om kristendomen , men jag klara det ganska bra också faktist =) ! Känner mig riktigt duktig . Och nu har jag G i so och no . För jag klarade provet . Även fast jag vill vg , men det är skitsvårt att få det i so och min no lärare ska vi inte ens prata om .. Hatar den där jävla äckliga idioten ! Han hotade med att mejla vad han har sagt till mig till mina föräldrar . Men nu är det ju så att jag har redan berättat ALLT för mina föräldrar . Så det var ju synd för honom ! =) Men nu ska jag iaf raka benen och bada och sådär . Känns att det behövs ! Efter denna långa vecka . Blir nog bara att chilla hemma idag och vila upp mig tills imorgon ;) .Tycker det låter som en bra plan , tycker inte ni ? =)

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus