Ignorera min cp röst

  • 2009-11-18
Vart inte så mycket bloggande idag för att vi har precis firat Helena ;) . Det blev kinamat sen lite tårta och sådär . Och hon fick en rosa minidator *avundsjuk* !! Jag vill också ha en rosa minidator =( . Men men hände inte så mycket i skolan idag , tror jag ? Vi hade hemkunskap och det blev brandalarm på idrotten så jag fick springa ut i shorts och t-shirt . Underbart , verkligen ! Fast mest synd var det om Fille , som hade hotpants , stövlar och en t-shirt där det stod " Utan kvinnor stannar Sverige " . Hahahahaha ! Det var ju inte bara några som glodde xD . Men efter skolan iaf så drog jag , Sara , Regina , Flisan och Fille till bibblan och skulle plugga . Fast det blev mest prat . Iaf när jag var där , haha !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus