I'm free !

Ikväll blir det stanna uppe länge ! För imorgon är jag ledig ! Och på torsdag också för den delen . Mwoohahaa . Känns ganska skönt faktist , vara ledig på den längsta och jobbigaste dagen dessutom ! Sen på tisdagen har vi ju halvstudiedag så vi börjar inte förrän 12.30 . Fyfaan va najs asså !

Apropå skolan så hinner jag inte skriva så mycket mer , jag måste plugga .. Har ju so omprov nästa vecka . Och jag ska faan klara det ! Så det är bara att plugga , plugga och plugga . Men jag har iaf G i NO nu =) . För jag förklarade för Federico dom 2 no-frågorna jag inte kunde . Så det känns jävligt skönt . Sen om 2 veckor ska jag göra komplettering på matten så jag får åtminstonte G där med . Jäävlar vad jag har mycket på gång just nu .. 

Detta är vad jag ska sysselsätta mig med just nu !
Träna till So'n och läsa klart engelska boken så jag kan skriva en bokrecension .

                                   
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus