Jag överlevde !

Jippi ! Eller än så länge iaf .. Men det gick väl sådär bra att ta sprutan xD . När jag kommer in i rummet så såg jag massa sprutor och blev jättejätte nervös ! Sen när vi sätter oss er och hon tar fram sprutan mot mig får jag panik .. Bokstavligen talat panik ! För jag började gråta och flyttade på mig och ba " NEEEJ JAG VILL INTE , JAG VILL INTE !!!! " Öööh jaa .. Och Fille sitter och asgarvar och ba " Det kommer gå bra , ta de lugnt .. " Men tror ni jag lyssna på det !? Neej , inte direkt . Så sköterskan frågar om jag vill lägga mig ner i ett annat rum . Och så gick vi in i ett litet rum . Och så tar hon fram sprutan mot mig och då flippar jag så jag typ kastar mig bort och ba " NEEEEEEEEEEEEJ !!!!!! " Och då var hon redan på väg att spruta in så hon fick typ trycka till den .. Jätteskönt ! .. Neej inte riktigt va ? Men det gick väl bra till slut iaf , sköterskan blev fett sur på mig för att jag höll på men annars så (Y) !


Ungefär såhär såg det ut ( i tankebubblan asså .. ) .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus