Jahapp då var det klart

Vårat lag ska lägga ner efter matchen som är på lördag . Känns ju liksom ganska tråkigt eftersom att jag verkligen gillade alla personer i vårat lag och så . Men det funkar inte längre , vi är för några och vi har nog känt på oss det här ett tag nu . Men jag kommer väl provträna med Söder . Sofie ska provträna med andra lag men jag vill inte det . Asså jag vet inte ens om jag vill fortsätta ? .. För först skulle jag provträna hos Söder sen så ville jag inte , men pappa och Sofie övertala mig . Men nu när jag sitter här vet jag inte , igen !? Ååååh , så jobbigt allt ska vara !

Men Sofie ska hjälpa mig med min design nu iaf . För jag ville ha ljusrosa på bakgrunden och även fast jag och Elin tog nästan vit så blev den mörkare än ljusrosa . Lyckat ! Så Sofie ska hjälpa mig med det nu och sen ska jag sova .

Kommentarer

DU HAR INGET VAL !

du kommer provträna med Söder vare sig du vill eller inte ;)

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus