Kom nyss hem typ

Godkväll/natt/morgon !

Öhh jaa .. Jag och Elin var ju somm sagt var i stan idag . Och det jag fick med mig hem var sammetsleggins , vitt baslinne , lång kofta/tröja och sammetsbh . Visar bild imorgon eller nått . Men efter stan drog vi till Handen och käkade . Sen mötte vi upp Sofie vid stationen och drog hem till mig och fixade lite grejjer . Och gick fram och tillbaks och blablabla .. Men sen mötte vi upp Soufian och Putte och var med dom en stund . Vi satt mest ute och snackade och bara chillade .

 Tills vi sen drog hem till Elin och kolla på Harry Potter och halvblodsprinsen med Krullet , Jimmy och Signe . Eller vi kom in i typ slutet , men whatahell liksom ! Sen vid halv två drog vi hem . För vi kan inte vara ute så länge eftersom det är match imorgon , och jag är sjuukt taggad :D !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus