Lite bättre uppdatering

Nu kan jag börja blogga lite mer normalt igen !

Skrev ju igår att jag och Alex skulle möta upp Sofie , Elin och Kevin . Dom sa att Sofie och Kevin blev tillsamans i lördags . Och det trodde inte jag på , eftersom dom driver hela tiden . Men sen så började dom övertala mig så jag typ trodde på det fast ändå inte . Haha men så när vi kommer till stationen var det Cirre -.-! Och såklart så skriker jag " Jag visste det , jag visste det ! " . Haha jag säger verkligen alltid så ! Men vi drog och köpte lite godis och cola . Sen drog Cirre hem och jag , Sofie , Elin och Alex drog hem till mig och snackade lite och så . Sen kom mamma , Peter , Camilla och nån Victoria (?) och dom var lite glada kan man säga . Haha ! Nej vi ska inte prata mer om det .

Låt oss bara säga att dom inte mådde så bra idag .. Men iaf så vid 12 ungefär lämna jag Alex vid tåget och jag , mamma , Peter , Robin och Oliver gick till Paus Bagarstuga för att käka lunch med Janette , Tommy och Elliot =) . Jag åt en jättegod kycklingsallad ! Jag vet typ careface på det , haha . Men nu ska jag fortsätta kolla på Svampbob fyrkant haha xD !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus