Lowlifers

Det var en ganska bra dag i skolan idag och blablabla .. Iaf så efter skolan mötte jag upp Sofie vi drog till Torvalla och kolla på Elins träning . Sen blev jag och Sofie hungriga såklart . Så vi drar hem och käkar men sen drar vi till Torvalla .. Igen .. ( lowlifed fuckers , jag vet .. ) . För vi skulle kolla på Anton , Tobbes och Simons träning ( och såklart några fler .. ) men då är dörrjäveln låst ! Men Simon som är så snäll kom och öppna dörren =) . Vi kolla en stund och sen drar vi hem igen .. Och ska möta upp Elin vid stationen . Så sitter jag och Sofie på tåget och gör grisnäsor för att få Elins uppmärksamhet . Men hon är helt inne i sin egna lilla värld .. Och tåget var Ej i trafik och helt plötsligt ropar dom ut " Dörrarna stängs ! " Så då får jag och Sofie panik !! Och kutar ut allt vad vi palla . Hahaha xD !

Iaf så när vi kom ut ville jag ha godis ( daah !? ) . Men tror ni jag fick det ? Neeeeej !! =( För hon sitter vid bussen som en liten jävla barnrumpa och ba " Neej , jag vägrar .. ! " . Så jag och Sofie fick en toppen idé ! Vi släpar henne till bussen (Y) .. HAHA ! Och det var ju inte lite folk som glodde ..

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus