Saker ni inte visste om mig

  • 2009-11-08


















- Jag är ganska bitchig i personligheten
Om det är någon jag inte gillar eller kaxar emot mig eller så blir jag jävligt bitchig .

- Jag är beroende av godis
Det är hemskt men sant .. Jag äter godis flera gånger i veckan , måste faan sluta med det !

- Jag har väldigt bra självförtroende
Jag tycker nästan alltid att jag är snygg och säger det typ hela tiden . Vafaan man ska ju inte gå runt och tycka att man är ful ? Man kommer mycket längre med bra självförtroende , men man behöver ju inte gå runt och säga det typ 388 gånger per dag . Och jag driver väldigt mycker när jag säger " Ååh va snygg jag är " . Haha alla som mig vet vad jag menar ;) .

- Jag red när jag var liten
Jag började rida väldigt tidigt , jag följde alltid med mamma i stallet och var med hästarna och så . Men efter ungefär 8 år så slutade jag .

- Jag samlar på 50-öringar
Haha verkar lite onödigt eftersom det är det absolut minsta värdet av alla pengar . Men när jag var liten så sa min morbror till mig att jag skulle få alla 50-öringar av honom . Och att jag skulle säga att jag skulle få alla 50-öringar av alla andra också , haha ! Så det fortsätter jag med . Och det gör jag mest för att när jag var liten såg jag upp till min morbror så mycket , vilket jag gör fortfarande . Och alla frågar varför jag samlar på just 50-öringar , men det är pga honom =) .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus