Sitter i skolan

Ååh nej nu har jag inte uppdaterat på typ en hel dag eller vad det är . Men skit samma .. Igår sov jag hos Flisan , vi skulle plugga massor ! Men det blev nog mest jag som pluggade haha ! Iaf så när vi kom hem dunkade musik och blev typ skitflummiga . Haha asså seriöst jag överdriver inte ! När jag slog i 2 dörrar i varandra så skriker Flisan " Aaah nån skjuter mig ! " Hahaha ! Och vi började såklart asgarva ( notera då också att jag snackar i telefon ) . Sen kom Flisans pappa och vi drog och köpte Subway , hem till mig för att hämta kläder och plugg grejer , sen drog vi till OK Q8 för att handla godis . Haha jävla tjockisar !

Men nu sitter jag i skolan och skriver en labbrapport . Och min lärare säger att jag inte är snäll . Jaa kul (Y) ! .. Han är dum i huvet , det är det enda jag säger .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus