Sköning !

Jag börjar bli lite trött på " fjortisbloggarna " . Fine jag tycker det är kul och läsa och jag kommer inte sluta göra det . Men det jag gillar är Mattias från Ullaredprogrammet ! Jag såg honom första gången där och sa " Fyfaan vilken skön kille :D ! " Liksom han försöker inte vara någon , han hittar inte på massa saker eller leker nått . Han är den han är och det står han för ! Varför finns det inte fler människor som honom ? Jag verkligen diggar att han kör sitt egna race ;) . Och jag tror att han kommer bli något riktigt stort eftersom han inte provocerar eller nånting , han skriver det han tycker och gillar ni det inte så var det ju synd för er !


Mattias och hans mamma , sköningar !
Bild tagen ifrån hans blogg , läs den !

Kommentarer

Oh oh oh Tack vilket fint inlägg om mig! tack så mycket hoppas allt är bra med dig!

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus