Stressad jobbig dag

Det här är verkligen inte min dag idag ! Först det där med att mamma ringer en kvart innan vi ska åka . Sen skulle jag på träning . Och skyndar mig skitmycket . Jag var tvungen att fixa mig på 5 minuter och sen kutar jag till bussen . När jag väl kommit fram till Torvalla så ringer jag Sofie och frågar vart hon är . Nej då sitter hon hemma och säger att vi inte har nån träning idag .

 Och då flippar jag ! För jag hade stressat skitmycket dit och när jag äntligen kommit fram så måste jag åka hem igen -.-! Så det var bara att gå till bussen och sitta där i hundra år . Och det var skitkallt ute ! Fast det snöade :D . Så nu är vintern verkligen på gång . Yeeaaay , snart ska jag åka pulka och skidor ;) .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus