Vafaan har jag för mamma !?

Ibland är mamma världens jobbigaste ! Jag sitter och pluggar ( för en gångs skull ! .. ) i köket , så kommer mamma och sätter på skithög musik och börjar snacka med mig ? Och då säger ju jag såklart att jag faktist sitter och pluggar så om hon kunde sänka och vara tyst . Men tror ni hon gör det ? Neejneejneej ! Utan hon börjar snacka om att hon alltid får lyssna på mina låtar och blablabla ..

 Så jag går in på mitt rum och försöker plugga . Men 2 minuter senare kommer hon in och börjar krama mig , kittla mig och ba jag älskar dig och försöker få mig på bra humör ? Och sur som jag är säger jag ingenting . Så just nu sitter jag och surar på mamma , rejält ! Asså seriöst vilken jävla morsa börjar spela musik och snacka med en när man pluggar !? Min mamma är allt annat än normal ! Och det är inte på ett positivt sätt ( iaf inte idag ! ) .. Nu ska jag fortsätta sura sen planera helgen lite ;) .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus