Äntligen hemma från Kiruna !

Och jag är så jävla trött ! Har knappt sovit nått inatt .. Men jag kan berätta lite snabbt om helgen . Och bilder lägger jag upp senare , jag måste hitta sladden först .

I fredags tog vi tåget till Kiruna som skulle ta 16 timmar . Men på lördagen måste vi stanna i Murjek för att det fanns ingen ström på tåget .. Så hela tågresan tog istället 22½ timme . Fast jag och Sofie gick ut och åkte nerför backen med skorna och ramla och hejsan hoppsan . Kul hade vi iaf =) ! Men iaf så missade vi första matchen . Så vi fick skjuta upp alla matcher . Men det gick bra , vi vann dom 2 första matcherna på lördagen . Sen käka vi och gick dit där vi skulle sova . Och typ alla somna direkt .

På söndagen hade vi 2 till matcher . Vi vann första , men förlorade andra . Och andra matchen var mot Lidingö , asså hemma laget som ligger i våran serie . Så det var lite kul att få spela i Kiruna mot ett hemma lag liksom . Och när vi spela mot Lidingö så hann jag spela i några sekunder ? För sen snubbla jag på mina egna fötter och gjorde illa vristen .. Och jag gjorde samma sak med samma vrist på sportscamp i år . SUCK ! Det suger att vara klantig ibland xD . För det gjorde jävligt ont och det gör det fortfarande fast inte lika mycket som tur är . Sen tog vi tåget hem och blablabla .

Haha jag orkar inte berätta värsta detaljerna . För jag är så jävla trött , har ont och tråkigt . Neej nu ska jag kolla lite på tv och kanske plugga lite .



Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus