Äntligen hemma ...

Tjingetjong allihopa där hemma !

Har varit hos min låtsasmammas föräldrar och käkat och lite sånt där . Jag fick ju reda på att vi skulle dit vid 17.15 tiden ? Pappa kom ju in oc väckte mig för jag var så jäkla trött så jag låg och sov i min säng , haha .Men det varså jäkla skönt ! Jag är bara så trött på allt just nu .. Hatar min fucking jävla skola ! Igår så gjorde ju jag det där so-provet . Och jag gjorde ju bara 1 fråga , lyckat ! Neej inte direkt .. Iaf så har min lärare mailat till mina föräldrar och blablabla .. Deras villkor var ju att om jag skulle få byta skola och så skulle jag ha bra betyg och ha kvar dom . Inte få dåliga betyg bara för att jag byter eller ska byta . Så jaa vi får väl se hur det går på omprovet sen och matteprovet idag . Jag tror jag hade 2 fel på G-nivån , men jag ska komplettera så jag får VG =) .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus