Cp träning !

Träningen sög idag !
Åååh , allt gick fel . Jag kunde inte ta emot en enda jävla boll ? Och det var inte bara jag . Så eftersom typ alla passade dåligt , kunde inte ta emot bollar , fatta ingenting ? Så fick vi passa 2 och 2 .. Skittråkigt . För vi passa ganska länge , vår tränare blev lite sur på oss . Men det blev bättre den sista kvarten när vi körde anfall och försvar ;) . Men nu ska jag duscha en snabbis sen kanske läsa lite och sova .

Juste igår när jag var i stan så såg jag , Elin och Sofie Erik Hassle :D . Ni vet han med rödkrulligt hår som sjunger låten Hurtful ? Jag älskar den låten . Den är grymt bra ! Iaf så när han kom in i affären så drog han på sig en sjal över munnen direkt . Värsta maskerad .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus