Hemma imorrn

Morsning korsning !

Jag vet att jag inte skrev nått igår .. Men jag hann inte , för direkt när jag kom hem så var jag tvungen och byta om . Sen dra och käka med mamma . Eftersom att jag hade match igår . I Märsta -.-' . Vilket gick sådär för att vi förlora med 18 - 12 . Vi spelade inte lika bra i andra halvlek och domarna sög hästb*lle ! Och jag orkade inte uppdatera nått efter för att jag var så jävla trött !

Och jag kom hem för en stund sen , jag har pluggat vid bibblan med Regina , Fille och Flisan . Eller det var mest Fille och Flisan som plugga .. Jag och Regina satt och snacka och gjorde allt förutom .. plugga . HAHA ! Vi kan verkligen inte plugga tillsammans . Fast jag har iaf skrivit av lite och fått en planering vad vi ska kunna till provet , så det känns ganska bra . Fastän jag inte kan nånting ! Men jag ska ju vara hemma imorrn och plugga ;) . Asså det behövs verkligen för att annars kommer jag få IG .. Så då var min mamma så snäll och sa att jag kunde få vara hemma och plugga imorrn .


Min kära provplanering ..


Plugg , plugg och åter plugg ..



Klaga inte på ljuset , för kameran är fortfarande hos pappa och kommer nog vara det hela nästa vecka också .

Kommentarer

  • fille
  • 2009-10-03

jaha så det va så du gjorde med sidan som jag kopierade till dig? tack för den

men -.-'

jag suddade ju ut det sen , chilla ?

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus