Har damp idag !

Det blir inte sådär jättebra uppdatering den här veckan , om ni inte redan märkt det .. Jag har lite mycket att göra . Plugga , imorrn ska jag till Anna och slagga där för hon ska ha tjejkväll . Hon fyller ju faktist år nästa vecka =) . Och hennes mamma har köpt typ 20 liter läsk !? :O Shajjse .. Haha men vafaan .. Tjockisen är ju där ! ( Moi ofcourse ;) .. ) . Jaja , imorgon har jag prov i tyska . Och jag tror det kommer gå ganska bra . Hoppas jag får VG iaf =) . Fast iförsig så ska man inte hoppas på för mycket , så jag blir glad om jag får G . Men jaja , jag är skithes just nu . Kan knappt prata . Hoppas det går över till imorgon .


Såna här står på alla bord i matsalen (Y)
" Är det mobbning att skicka elaka SMS till någon ? "
Hahaha xD


Me on NO - lektionen ;)


Ninoa var häst och Regina ryttare ..
Misstolka inte !


...

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus