Klaga inte på min jättedåliga uppdatering

Jag har inte uppdaterat på 3 dagar !? Jag har inte ens suttot vid datan ? :O Shit , nytt rekord !
Jaja , jag ska berätta lite kortfattat om dom här dagarna .. Men jag har inte haft tid , helt enkelt .

Fredag : Anna hade tjejkväll och det vart väldigt lyckat ! Hade skitkul och vi fick reda på lite saker och sådär ;) Men det var ju tjejkväll förfaan ? Finns bilder lite längre ner som jag har tagit från Reginas blogg

Lördag : Hjälpte Anna att städa och så efter kvällen innan . Drog sen hem , lämna väskan och sen skulle jag möta upp Sofie , Lisa och Cirre , för att kolla på lite handbollsmatcher . För att Norrköping spelade här i Stockholm så då drog vi dit ;) . Men sen när vi ska kolla på matcherna så ba dra Cirre ? Men vi sket i det och hade det trevligt . Eller det beror ju på vad man menar också ? Haha ! xD Och sen så på kvällen drog vi till pizzerian och käka . Gich hem till Elin och bombade så att hon höll på och skita på sig ( som jag är bäst på :D ! ) . Sen gick vi in och kollade på Cinderella story . Och dreglade .. Chad Michael Murray var ju såklart med !!

Söndag : Spelade match kl 9 -.-' . Inga kommentarer .. Sen drog jag och Sofie för att kolla på lite matcher igen =) . Och jag säger bara en sak : EUUW ! Vad det finns äckliga människor här i världen !!

Nu ska jag till Helenas föräldrar för att fira hennes mamma . Det blir väl lite gott käk , efterrätt och sånt tråkigt skit .. Och jag ser ut som ett fyhelvete idag ! Har mjukisbrallor och bulle . Shit så snyggt ..







Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus