Nattbloggning

Jag glömde klicka på "Spara och publicera" , för jag skrev det här för fett länge sen . Men men bättre sent än aldrig .

*Suuuuuck* ... Äntligen hemma . Har varit det en stund nu . Men aja , har inte riktigt orkat blogga . Iaf så vad har jag gjort idag ? Joo , först var ju jag hemma och plugga . Sen fixa jag iordning mig och drog till Elin . Skulle ju låna " Om jag kunde drömma" . Asså första Twilight boken om inte alla visste det . Eftersom jag har ju varken läst nån bok eller sett filmen :O ! Jag måste nog vara den enda människan på hela jorden som inte gjort det . HAHA ! Alla är ju faan besatta av Twilight ?! Jaja , det var inte Twilight jag skulle berätta om ..

Iaf ! Så skulle hon på träning , så jag drog och mötte upp Calle och kolla på Tobbes , Antons och maaaassa andras träning . Asså jag känner ju typ alla som spelar i det laget , så jag orkar inte rabbla upp alla jävla namn . Skit samma , sen drog jag till tåget och drog hem . Typ käkade , titta på tv med mamma och Peter och vid 22.30 drog jag och mötte upp Bella . Och nu är hon så söt och ligger och sover i min säng =) .


Ska börja läsa nu på en gång !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus