Inget liv

Ja , vad har vi 2 gjort då ? Hmm ... Haha , typ inge ! Först åkte vi til Öob för att Elin skulle handla godis . Och så när vi står i kassan så kommer det 3 killar . Och ena killen var skitsnygg ! Så vi gick jättesakta till bussen . Men dom typ stod och kollade först på oss och sen gick dom ... Damn ! Och jag skulle ju kolla på en jacka i centrum . Men vi kom precis när dom stängde . Så det blev inge . Öööhm vad hände sen ? Joo juste ! Vi tog bussen hem . Och så vid stationen när vi ska byta buss så ser jag mitt ex från 6an .. Och han glodde ju fett mycket eftersom han kände igen mig . Och han är skiiiitliten . Så Elin trodde han var tyå 12 eller nått ? Men han är ju 15 .. Haha , fail ! Och hon sitter och ropar typ " Hallå ! Sebbe !! " . Och han tog till sin snyggaste pose och nickade med huvudet . Oooj , shit ! Jaaaa , och så gjorde vi lite andra tråkiga saker . Tex hade vantkrig (Y) . Men nu har jag skrivit lite om våran roliga dag , hittills . Snart ska vi dra hem till mig och jaa ..


Detta var vad man hade på sig igår då .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus