Inte haft tid

Jag har inte uppdaterat nu på sjuukt länge ? Jag har sagt så ganska mycket nu på senaste tiden .. Men det har varit så himla stressigt ! Jag kan berätta lite snabbt om dom här dagarna :

Onsdag : Rep i Gubbängen till konserten , sen var det träning .

Torsdag : Drog hem till Regina med Fille för att fixa oss iordning till konserten .
Fick åka tillbaka till skolan för att jag glömt mitt simkort . Sen tillbaks till Regina .
Fixade iordning mig , dampade sönder på Fille och Regina (Y) .. Och sen när Reginas morfar kom för att hämta oss så började vi käka . Och han hade sagt att han inte ville vänta xD . Men vi kom typ precis i tid . Och det var en grym konsert ! Jag var verkligen bra på Fairytale ... Dom hade ju gjort värsta dansen ? Så när dom gick ner stod jag kvar däruppe xD . Haha , fail ! Men det var faktist kul =) .

Fredag : Börjar 10.30 och ska snart dra till mamma för att fixa lite . Sen är det såklart skola . Och efter det ska laget åka på USM :D ! ( Ungdoms sm . ) Vi ska åka till .. håll i er nu ! .... Kiruna ! Vi ska åka natttåget som tar typ 14-16 timmar ? Jaja , jag kommer hem på måndag morgon .

Och jag vet inte hur mycket jag kommer blogga på höstlovet heller . Men jag ska försöka så gott jag kan . Och jag ska också försöka ta tag i designen och det ! Men det blir ingen uppdatering förrän på måndag . Ha det så sämst här i Stockholm . För det ska inte vi ! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus