"Kändis" på språng !

Idag var ju jag och Sofie i stan och jag köpte mina efterlängtade skor ! ( Bara att dom var 2 storlekar för stora , men med raggsockor i blir det asskönt (Y) .. ) Iaf så sitter vi på donken och så säger Sofie helt plötsligt ba " Johan Paalm !" och jag ba " Va va vart ? :O" Och sen så ba " Jaha , där ... " . Haha , asså jag fattar inte varför alla jävla fjortisar ba " OMG , DET ÄR JOHAN PAAALM !!!!! " . För han är sjukt ful och kan inte ens sjunga ! Åååh gillar verkligen inte honom .. Men skitsamma , så kommer han in där och ser helt jävla lost ut och står där med sin *snygga* resväska . Haha !

Iaf så sover Elin just nu och jag ska väl väcka henne så hon får tvätta bort sminket och sådär . Vill ju inte att hon ska se ut som ett pizzafejs ( som en viss person gör .. ) . Men jag säger godnatt för mig och imorrn ska jag och Elin kolla på en vinterjacka jag kanske ska köpa :D !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus