Nattblogg

Berättade jag om vad vi gjorde igår ? Neej jag tror inte det .. Så jag gör det nu !
Jag och Bella var ute och gick och gick och .. hmm .. gick ! Tills vi hade lövkrig . Och folk trodde att vi var dumma i huvet och typ aspackade ? Och neej det var vi inte , jag är ju faktist bara 14 =) . Haha xD . Men men , så kom Patricia och vi spela lite kort och gick ut och blablabla ..

Men idag iaf så har vi typ inte gjort nått ! Gaah , jag ville gå ut hela tiden men dom ba : Neeej vi vill vara inne .. Så då var vi inne . Och vi bestämde oss för att dunka fjortismusik (Y) . Så vi sätter på " Hejhej jag är bara 14 år ..." ( notera då att Ogge , Jeppe och Jocke sitter där uppe och spelar tv-spel .. ) Och dom ba : Vafaan ? Så Jocke kommer ner och ba : Öööh what ? Och vi börjar asgarva , haha ! Okeej det låter inte så kul men om man var där så är det ju annorlunda . Om ni fattar ? Annars är dte ju synd för er . Jaja , sen kolla jag och Patricia på när Jocke spelade tv-spel och han hade bara spelat i 5h :O ! Plus att hans mamma kom hem och lämnade hämtmat till honom -.- ! Haha , lite lat sådär xD . Och sen drog jag hem typ , chillade lite och mamma hade köpt en sallad till mig :) . Och jag är nästan klar med den där so-grejen som vi ska skriva . Så jag är fett stolt :D !

Och bilderna från igår kommer jag förmodligen ladda upp imorrn . För sladden ligger hemma hos pappa och jag ska hem dit och hämta lite grejer imorn .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus