Puckade människor det finns !

Jag hade ju fått några kommentarer i inlägget Lik min mamma ?
Och då står det att det är från olika personer som har skrivit det .
Men där har den/dom gjort världens största FAIL ! För alla kommentarer är från samma IP - nummer .
Så det var väl inte så lyckat då ? Kanske ska tänka på det nästa gång . Plus att jag bryr mig inte vad folk säger om mig . Det bevisar ju bara att ni är avundsjuka om ni skriver sådär . Och då får ju jag bara bättre självförtroende av det ;) ! Om ni nu inte gillar hur jag ser ut osv . Så vad gör ni här !? Och neej , jag försöker inte skriva som fjortisbloggarna gör . Utan jag skriver bara vad jag tycker och tänker . Sen kan ni säga vafaan ni vill =) .

Kommentarer

jaah,så går det när folk utan hjärna försöker säga något...DET GÅR ÅT HELVETTE ! :)

Så fail :)



Älskar dej alex och DU VET att du är söt :)

haha , jaah , så gick det för den där idioten som inte klarade det så bra. haha, han/hon satt och garvade framför alexandras bilder, nu är det vi som skrattar åt han/hon hahaha KLANTASS!<3

omg, snacka om att itne ha något liv, sitter och spammar -.- du är jätte söt bajsen och de vet du <33

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus