Sämsta uppdateringen

Godkväll , kanske man ska säga ?

Iaf så jag skrev typ ingenting i söndags och igår bloggade jag ingenting . För att jag hann inte riktigt . Jag var tvungen och fixa massa grejjer hemma hos mamma . Sen hem till pappa och byta om till träning . Och jaa , lite sånt där . Idag har det väl inte hänt så jättemycket ? Jag och Fille chilla galet på matte och no lektionen ;) . Och det var så jävla kallt i klassrummen ! Så jsg gick och satte på mig jackan , och man får ju inte det i våran skola ( fråga mig inte varför ? .. ) .

Men iaf så Federico är ju ny så han bara garva , haha ! Och så hade jag inläsning idag som gick åt helvete ! Eller jag hade ju engelska glosor att göra och det gick bra =) . Men so-provet , fyfaaan ! Av 8 frågor klarade jag av att göra ett jävla klimatdiagram -.-' .. INTE OKEJ ! Har inte så mycket mer att skriva utan jag uppdaterar ikväll . Ska plugga lite och sådär . Men det går nog ganska snabbt .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus