Vad hände ?

Jag förstår ingenting just nu ? Först så är vi hur bra vänner som helst . Sen helt plötsligt blir du sur på mig och slutar snacka med mig ? Och jag har aldrig fått veta anledningen .. Men sen nu så började du snacka med mig och skämtade och vi garvade . Och det kändes så bra ! För det var som om vi hade glömt allt . Det var liksom borta . Men jag vet inte om du bara var nått du spelade eller om det var på riktigt ? Jag vill verkligen att det ska vara på riktigt . För jag vill ha tillbaka det vi en gång hade . Vi var sjukt bra vänner och kunde prata om i princip allt ! Men sen hände nått och jag vettefaan vad ? Men jag vill veta det , så jag kan fixa det . För jag vill inte ha det såhär längre . Att vi inte snackar eller kollar knappt på varandra ? Och om vi snackar så är det typ som håll käften eller nått ? Jag vill inte ha det såhär . Det känns bara så konstigt att det hände så snabbt . Jag vill ha tillbaks ditt gamla jag . När allt var som bäst . När vi åkte på bio , kvällsdök , firade valborg och gick i bara BH på kvällen , snackade om allt , sov på studsmattan , grönan tillsammans när jag skrek som jag vet inte vad i Uppskjutet ? Och massa andra saker ! Vi har minnen tillsammans . Och jag vill istället för att hata varandra , skapa flera . Visst jag kanske inte skulle ha skrivit det här på bloggen utan snackat med dig irl . Men nu blev det så . För jag vet att vi kommer inte snacka i skolan annars . Och jag hoppas verkligen att du känner detsamma . Annars får jag väl ta den smällen ..


Ta åt dig av låten !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus