Babblar på som vanligt ..

Jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt  ? .. För det har ju inte hänt så mycket på den här tiden som jag har varit borta . Förutom att jag och Elin inte har nått liv så vi har garvat åt skittråkiga grejjer på datan . Snaaark på oss , jag vet .. Juste en grejj har faktist hänt ! Jag startade en tvättmaskin heeelt själv !! ( eller nästan , om man bortser från att Elin hjälpte till lite grann .. ) Känner mig skitstolt faan ! Haha , lägger upp en video på det imorrn . Och Elin som är så jäävla fräsch rapar mitt i alltihopa . Trevligt värre Elin , woohoo ! Men nu har jag faktist inte så mycket mer och skriva utan ni får ha det greatans så ska jag gå och göra Elin sällskap framför tvn . Så ska vi bara ta det lugnt och mysa =) . Häärligt , härligt !


Haha , min babe ! =)

Kommentarer

  • Elin
  • 2009-09-13

omg!! brasilien woman :O

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus