Bästavän

Typ alla har en bästavän ?
En som man verkligen kan lita på till 110% !
Som alltid finns där för en när man mest behöver det .
En som får en att le och skratta .
En bästavän helt enkelt !

Och det är precis vad jag har . Hon har allt det där plus mycket mera ! Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar henne . Asså vi har känt varandra i 13 år . Visst okej , vi kanske inte har varit såhär tajta . Men liksom av alla 13 år har vi haft ett enda stort bråk ! Vi kan småtjafsa men vi blir alltid vänner direkt efter . Och hon förstår mig verkligen . Jag kan berätta saker för henne som ingen annan vet om . Hon är mitt allt liksom ! Och jag skulle aldrig klara mig utan henne . Hon är min andra halva . Jag vet inte vad jag ska skriva . Men jag älskar verkligen henne mest av allt !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus