Om igårkväll

Godmorgon !

Det är faan ett under att jag är vaken nu !? :O Jag och Bella vakna kl 10 , liksom wtf !? Aja , hann inte skriva nått igår . Som ni kanske märkte . Öööh , vad hände igår då ? Först så kom Calle , Anton och Tobbe och mötte upp mig hemma hos mig . Sen drog vi och mötte upp Bella vid stationen . Och det kändes som om det tog en evighet innan hon kom med tåget . Och sen när hon kom så typ gick vi runt och snacka . Fett skönt faktist . För jag var typ på chillhumör .

Och så måste man ju käka . Så då drog vi alla hem till mig . Eller killarna väntade utanför och lekte med mina småbrorsor . Haha , sen så typ efter 40 minuter ( vi käkar lite segt ) så kom dom utanför grinden och börja vinka . Och då är min pappa så pinsam så han öppnar dörren och ba " Neej tjejerna får inte gå ut , dom är för små " . Och killarna börja ju såklart asgarva och jag typ skämdes ihjäl.. Haha , men Anton typ ba " Fett skön farsa du har " .. Inte riktigt vad jag tyckte .. Iaf så drog vi till stationen för dom skulle ta bussen hem . Medans vi vänta på bussen så kom nåra säkerhetsvakter för Calle tog min mobil och jag hängde efter och försökte ta den . Haha , och så börja ena vakten sjunga " Nu är det fredagsmyyyyys " ! Och då börja ju jag såklart sjunga med . Och så stod vi och snacka med dom fett länge xD . Dom satte på Bumbibjörnarna och typ börja sjunga med . Och så snacka dom med oss som om vi hade känt dom i flera år ? Haha !

Sen kom bussen och vi drog och mötte upp Anton och Kevin och jag och Bella var på såånt jäävla flumhumör . Eller jag var mest .. Vi gick runt och sjöng höööööögt , garva sönder så vi ramla ner på marken och jag vettefaan va jag gjorde ? Sprang runt och härmade fåglar och blablabla .. Så då trodde Anton och Kevin att jag var packad . Men det var jag inte !!!!!! Och Kevin ba " Joo , det luktar alkohol om dig " . Men hur faan kan det göra det när jag inte ens druckit nått !! Jag fick faan flipp på honom .

Men nu ska jag duscha , fixa iordning mig och sen dra till Elin . Så kaaanske jag slänger in nått inlägg där . Får se om jag hinner . Men puss sålänge !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus