Kan inte sluta gråta !

Jag vet inte vad jag ska skriva .. Det var inte såhär vi hade det tänkt att det skulle bli . Och gumman jag lovar dig , du kommer inte vara ensam i skolan ! Du kommer alltid ha nån vid din sida . Och det ska jag se till ! För du vet hur jävla mycket du betyder för mig . Det har alltid varit Du och Jag i skolan . Vi snackar om allt , skiter fullständigt i vad folk tycker om oss och är oss själva . Älskling , jag vill inte att du ska känna såhär . Du krossar mitt hjärta när du säger att du ångrar att du kom tillbaks . Mår du dåligt , mår jag sämst !

Du skrev till mig att du gråter , vet du vad ? När du skrev det började jag gråta floder ! Jag sitter fortfarande här och gråter . Du måste sluta tänka sådär ! Det kommer bli bra , jag lovar det ! Och även fast jag byter skola kommer jag alltid finnas här för dig . Är det nått så är det bara och ringa . Och det vet du . Jag vill bara att du ska må bra gumman ! När du sa att du känner dig så jävla fri med mig , så blev jag så jävla glad att jag börja gråta . Det kommer lösa sig , jag vet det ! Du är liksom en del av mig . En Balle behöver sin Pille och så kommer det alltid att vara ! Och jag kommer aldrig sluta älska dig !




Lyssna på texten , älskling !<3



Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus