Godmorgon

Känner mig jättepigg idag faktist ! Woho :D . Fast jag har ju inte direkt sovit bra inatt .. Jag har vaknat typ 5 gånger inatt och inte kunnat somna om förrän en timme senare . Känns sådääär bra . Iaf så sitter jag och planerar hur jag ska hinna med allting . Liksom idag ska jag till pappa och sova där för att min farfar och hans fru Ulla kommer på besök så jag ska dit och typ hälsa på .

Sen imorrn ska jag kanske till skolan och om jag går till skolan ska jag , Elin , Lisa , Jasmin och Sofie åka hem till Sofies nya lägenhet på Kungsholmen :D . Eller inte hennes egna , hennes mammas såklart . Men ni fattar . Iaf så ska vi sova där och på lördagen ska dom åka till Lidingö för att kolla på Stockholms cupen i handboll . Dom ska träffa Nyköping killarna som var i våran grupp på Sportscamp ;) . Jag skulle också följt med och träffat dom , men jag kan inte =( . För att moi ska till Bella och fira henne lite . Neej , men det blir först typ en tjejmiddag och sådär . Sen får vi se vad som händer ;) .  Och det blev väldigt många msn gubbar i det här inlägget men aja .




Det här är nog min favorit sovtröja , eftersom den verkligen stämmer in på mig ! =)
Och neej jag är inte tjock utan det är tröjan som åker upp .

Kommentarer

  • bella
  • 2009-09-10

och NEJ du är aldrig tjock :O:O

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus