Hemma

Sådär då var den skoldagen avklarad .. Gick lite trögt idag i skolan , typ halvsov på alla lektioner , bråkade med 2 av mina lärare så dom fick typ damp (Y) .. Aja , det gick bra till slut iaf ! Just nu sitter jag hemma hos Elin och vi ska beställa hem pizza . Mums ! Haha , jäävla tjockisar vi är asså . Och sen så har det blivit lite ändrade planer inför helgen . Jag och Elin ska inte med till Sofie ikväll utan jag ska sova hos Elin . För det kändes lite onödigt att åka till Sofe på kvällen ( för Elin har träning ) och typ inte göra nått ? För att sen på morgonen dra ? Öööh neej , så då käkar jag hos Elin och sen ikväll drar hon på träning . Och då kommer jag förmodligen dra hem och fixa lite grejjer inför imorrn ;) . Och så ser planerna ut just nu iaf ! =) Lägger upp några bilder från idag sen när jag är hemma . För jag hade inte sladden med mig .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus