Hiss/Diss



Cola
Asså jag verkligen ääälskar cola och har alltid gjort ! Liksom tänk när man är skittörstig och då är det så jävla gott att ta ett glas cola eller två ;) . Haha , neej men kall cola är nog det bästa jag vet .

Bloggar
Det är så sjukt skönt att sätta sig ned vid datan och läsa bloggar . Och inte bara läsa utan skriva min egna också . Liksom man kan skriva vad man vill . Känner man sig nere så är det så jävla skönt att bara få skriva av sig .

Magrutor
Okej , det verkar kanske lite konstigt att jag hissar det här på bloggen . Men en skitsnygg kille som har värsta magrutorna . Fyfaan va sexigt ! Me like =) .

Godis
Kan ju inte låta bli att hissa godis ?! Det är nått som jag verkligen är beroende av . Man kan ju tröstäta , äta när man har mens och bara för att det är jävligt gott . Godis är nått jag ALDRIG kommer tröttna på . Förstår inte folk som kan ha godislöfte i ett helt fucking jävla år !? :O


Fjortisar
Skippa allt smink , okej visst såklart man får ha smink ? Men liksom när man överdriver och ser ut som ett carrotface i ansiktet och har kanske 3-5 ögonfransar ? Neej , det är inte snyggt . När ska ni fatta liksom !? Killar tycker inte det är snyggt när ni går runt och ser ut som trash ?

Lärare
Visst okej , alla lärare är ju inte dåliga ? Vissa är ju faktist riktigt bra ! Men andra inte .. Våran matte lärare är helt störd i huvet ! Han har nån grej som han slår på för att få tyst på oss . Han slog den vid mitt öra så jag fick typ tinituss (stavning?) , sen slår han skithårt på min bänk ? Liksom vafaan hjälper det egentligen !? Alla blir ju bara irriterade . Neej , vissa lärare suger verkligen !

Kändisdjungeln
Det ska typ vara om Robinsson ? Men dom har ju förfaan bara B-kändisar med . Liksom inga som man vet vem det är . Dom borde ju ta med Carola Häggkvist . Haha ! Det skulle jag vilja se . Hon som är värsta bitchen och tror att hon är nått . Äääh fyfaan va jag inte gillar henne !

Klubberiets skum
Ni vet ju att Klubberiet hade skumparty för inte så länge sen ? Och jag var ju såklart där , med Regina och Lisa . Och förra veckan så var ju jag hemma hela veckan typ ? Jag sa ju att jag var sjuk , men det var jag inte .. Utan jag hade fått värsta utslagen i hela ansiktet . Jag var svullen , det hettade och jag så förjävlig ut helt enkelt ! Men sen fick jag reda på att det var inte bara jag som fick utslag . Skönt ! Fast ändå inte liksom . Skönt att jag inte var ensam . Och det som inte är bra är ju att dom hade sämst skum ! Neej , största dissen till det !


Såhär ser man ut just nu , inte så snygg direkt .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus