Ingen träning idag dåra

.. neej jag skippar träningen idag . Känner att jag måste plugga lite SO och NO . Och plus att jag känner mig lite seg idag , typ som att ag börjar bli sjuk . Men det får jag verkligen inte bli ! Har ju värsta planerna inför hela helgen ;) .

Iaf så har dagen varit ganska skön . Vi hade Musik sen skulle vi ha orientering . Och jag och Felicia känner oss fett grymma ! Man skulle hitta en reflexkontroll och den var fett svår och hitta och vi hitta den först . Eftersom vi är så jäävla bra =) . Och sen så när vi var tillbaks vid skolan hade vi typ chill på engelskan . Skönt ! Efter det så hade vi typ lunch och det var äckelfisk .. Men iaf så sitter det 2 killar framför oss och börjar snacka med oss och massa skit . Jag , Regina och Felicia höll på dö av garv , HAHA !

Sen var det äntligen hemkunskap . Älskar faan hemkunskap , och det är så bra också att vi har det efter maten . Speciellt eftersom det är fisk på onsdagar . Me like ! Jag och Felicia jobba ihop på hemkunskapen . Vi skulle göra äppelkaka och egen vaniljsås . Och det blev fett gott ! Bara för att vi är bäst på allt ;) .


Vi är ju för jävla bra asså !


Love you , my darling !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus