Jag är ju inte bara lite misslyckad

Okeej , det gick väl sådär för mig och laga mat idag . Eller själva matlagningen gick bra .. Efter att jag hade bränt smöret i stekpannan . HAHA ! Jag är ju smidig som jag vet inte vad ? Jag satte plattan på högsta , hade i lite smör i stekpannan och går upp och sätter mig vid datan . Men då glömmer jag ju såklart bort att plattan är på .. Sen känner jag hur det börjar lukta bränt i hela huset ! Det var iaf inte gult smör längre .. Det var svart ! Hur faan kan man misslyckas med att bränna smöret svart !? Åååh , ibland ska jag verkligen inte laga mat .

Efter att jag har käkat ska jag nog dra till träningen , ska skriva till Sofie att hon ska gå lite tidigare också . Så kan vi snacka lite skit innan alla andra kommer =) .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus