jobbig dag

Åååh herregud vilken dag!
Först så fick jag ju stressa för att fixa iordning mig till dopet . Och så var dopet , det var väl helt okej . Eller neej faktist inte , haha . För att det var lite överarbetat eller vad man ska säga . Men jag vill inte skriva ut massa grejer här i bloggen . För det är väldigt privat ! Asså det handlar ingenting om själva dopet , men ni får helt enkelt inte veta .

Iaf så drog vi och fikade sen som man alltid gör efter dop . För dop det är ju nått jag verkligen älskar att gå på .. Att få höra en präst snacka om Jesus och blablabla... Neej inte min grejj direkt !
Aja , nu ska jag fira lillskiten också . Josephine fyller 5 år imorrn . Så det kommer några från släkten och sådär . Men ikväll ska jag försöka blogga lite mer . Hinner inte skriva nått mer .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus