Känner mig så stolt !

I´m back bitches !

Gick riktigt bra idag på orientering . Fick VG ! Woho :D . Fille ville köra MVG banan också , men jag orkade verkligen inte det utan kände mig nöjd med mitt VG . Eftersom att jag har aldrig varit bra på orientering , så det ser ju bra ut inför mina slutbetyg just nu iaf då . Hoppas det fortsätter såhär bra bara =) .

Juste , jag var ju hos läkarn . Och dom hade aldrig sett nått sånt här . Det kändes ju jätte bra och få höra ... ÅÅh . Men det var iaf inte borrelia . Så jävla skönt ! Men hon hällde på lite alsolsprit på en bomullstuss och sen lindade hon med nått annat grejjs runt armen . Så att det skulle sitta kvar . För det skulle tydligen dämpa svullnaden och så . Men vi skulle typ avvakta lite och omdet blir värre ska vi tillbaka dit igen . Hoppas att det blir bättre nu då !

Och nu ska jag duscha , fixa iordning mig för att sen dra till Elin . Jag ska möta upp henne vid hennes skola och sen ska vi hitta på nått . Vet inte riktigt vad , men det fixar vi sen ;) .

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus