Klaar nu !

Hann inte skriva nått direkt efter att jag kom ut ur badet . Var ju tvungen och kolla på Idol !? Alltid lika kul och garva åt personer som verkligen tror att dom kan sjunga xD ! Jag och mamma höll typ på och garva ihjäl .. Tog ju som sagt var ett bad och det var huuur skönt som helst . Att liksom bara ligga där och slappna av och inte tänka på nånting ! Det är nog det bästa jag gjort på hela den här veckan ;) . Okeej , det har inte gått så långt på veckan men iaf ..

Snart ska jag gå och lägga mig och typ kolla på tv i min sköööna underbara säng ! =) Och sen ska jag sova lite . Ska bli riktigt skönt , för jag är skittrött ! Och man behöver ju sin skönhetssömn , right ? ;) Och nu ska jag lägga upp en bild också från badet =) . Blev en skittråkig bild för jag vill liksom inte visa ansiktet nu när jag är sjuk och ser ut som ett helvete ..


Mina ben ser helt cp ut för att vattnet rörde ju liksom på sig ?
Drack te medans jag satt och badade , mums ! =)

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus