R.I.P Jürgen !

Nu har det hänt igen .. Det är 3dje personen som jag känner som har dött . Alla 3 var pappas nära kompisar . Första var en kille som pappa känt i flera flera år och han jobbade på Vianor . En däckfirma , han skulle byta däcket då det sprängs ... I ansiktet på honom . Han flyger bak och dör direkt . Sen var det en utav pappas kompisar som körde motorcykel , inte alls snabbt . Utan vanlig hastighet och så möter dom en bil och krockar in i dom . Och han som körde dog direkt , hans fru som satt där bak klara sig med lindriga skador . Och nu är det 3dje personen som dör . Det känns så jäävla fel ! Det är faan inte kul och se sin egen pappa må dåligt . Det är så jävla stört !

Och när jag var lite mindre också så dog pappas väldigt nära kompis Janne . Och jag stod honom också jävligt nära !  Varje gång jag träffade honom blev jag så jävla glad . Han var en sån underbar människa . Och så när han är ute och kör så möter en bil honom i hög hastighet och krockar rakt in i honom . Och det var så jävla hemskt . Jag var ganska så liten men förstod ändå , för han var en person som stod mig nära . Och det var inte rätt ! Han förtjänade inte det . Jag börjar faan gråta när jag skriver det här , men han var helt underbar . Jag kommer aldrig glömma Janne .

Men nu hände ju det här .. Jürgen trimmade alltid pappas bilar och fixade och hjälpte . Han var verkligen ett geni på väldigt många sätt . Han var en smart person och åkte aldrig utan bilbälte . Dessutom så var barnen med och dom var fastspända ordentligt ! Men bilen voltade och Jürgen flög ur bilen . Asså det som har hänt är så jävla tragiskt . R.I.P Jürgen , du var en underbar människa !

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus