Så jävla klantig !

Ibland är ju jag bara fööööör rolig ..
Jag skulle gå till mamma en snabbis för att hämta lite godis som hon hade köpt till mig =) .
Låter som en jävla tjockis nu . Men aja . Så går jag normalt och typ aa . Och sen så helt plötsligt snubblar jag...
Framför Ekrem !! Min granne xD . Asså hur pinsam får man var egentligen !? HAHAHAHA !!! xD Fast det som var så skönt var att jag brydde mig inte så mycket . För att jag har känt honom så pass länge och han brydde sig inte så jättemycket . Men fyfaaan va jag garva xD . Och jag sitter och garvar för mig själv när jag skriver det här . Haha , så jääävla kul asså ! Men det gick hål i mina jeansleggins =( .. Fast vi ska fixa det ! Och jag fick ett skrapsår på knät också . Men ääääsch , shit happends ;) .

Kommentarer

hahah, han som äääär sååå snygg, piinasamt.... hahaha ;)<3

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus